Tudatos fogyasztás előadás

Fogyasztói társadalomban élünk, - szokták mondani. Ez lényegében azt jelenti, hogy a gazdaság, de a társadalom is jórészt a fogyasztás köré szerveződik. A vállalatok igyekeznek kitalálni, vagy még inkább befolyásolni azt, hogy mi tetszene a fogyasztóknak, hiszen végső soron ez a piaci siker záloga. De a fogyasztás már jóval több, mint egyszerű gazdasági tevékenység: társadalmi, kulturális, sőt pszichológiai jelentőséggel bír. A reklámok és a kereskedelmi média manapság jobban befolyásolja azt, hogy mit gondolunk, hogyan beszélünk a világról, mint a „magaskultúra”. Személyes identitásunk pedig gyakran kibogozhatatlanul összefonódik a vásárolt termékek imidzsével. A fogyasztás tehát jóval több, mint puszta materiális tevékenység.

A Pannon Egyetemmel együttműködve a tudatos fogyasztásról szóló ismeretterjesztő előadást tartottunk. Egyetemi tanárok és a témában releváns szakértők meghívásával.

Időpontja: 2018. április 19.

Előadók: László Veronika, Dr. Dániel zoltán András

Támogatóink: